Aktualności

Trzeba iść za gwiazdami – premiera „Śniegu” Stanisława Przybyszewskiego

Premiera Śniegu, młodopolskiego dramatu Stanisława Przybyszewskiego w reżyserii Anny Gryszkówny odbyła się 12 marca na Scenie Studio.

Na początku jest… tęsknota. Rozmowa z Anną Gryszkówną

„Tęsknota jest uczuciem bliskim każdej z postaci Śniegu” – mówi Anna Gryszkówna, reżyserka dramatu Przybyszewskiego. Premiera spektaklu już 12 marca na Scenie Studio.

Sonata jesienna. Motywy główne

Sonata jesienna Ingmara Bergmana w reżyserii Grzegorza Wiśniewskiego; w roli Charlotty – Danuta Stenka. Premiera odbyła się 10 października na Scenie Studio.

Między objawieniem a opętaniem. Rozmowa z Wojciechem Farugą

„Najważniejszym tematem jest próba zrozumienia doświadczenia mistycznego” – podkreśla Faruga. Reżyser inscenizuje Matkę Joannę od Aniołów Iwaszkiewicza.

Świętość i grzech – premiera „Matki Joanny od Aniołów” Iwaszkiewicza

Matka Joanna od Aniołów w reżyserii Wojciecha Farugi; w roli tytułowej – Małgorzata Kożuchowska. Premiera przedstawienia odbyła się 5 września na Scenie przy Wierzbowej.

Nienasycenie

Fascynująca, nieobliczalna. Pragnie więcej i więcej... Ile granic może przekroczyć? Premiera Ibsenowskiej Heddy Gabler w reżyserii Kuby Kowalskiego odbyła się 10 maja na Scenie przy Wierzbowej.

Życie wyobrażone. Rozmowa z Kubą Kowalskim

Kuba Kowalski pracuje nad Heddą Gabler Ibsena. W roli tytułowej – Wiktoria Gorodeckaja. Premiera 10 maja na Scenie przy Wierzbowej.

„Czy można się odpamiętać?”

Jak być kochaną – przejmująca historia kobiety zmagającej się z traumą wojennych przeżyć, miłością oraz własną pamięcią. Premiera przedstawienia odbyła się 2 lutego na Scenie przy Wierzbowej.

„…nie można się zakochiwać w przeddzień wojny”. Rozmowa z Leną Frankiewicz

Reżyserka przygotowuje sceniczną wersję opowiadania Kazimierza Brandysa Jak być kochaną. Premiera na Scenie przy Wierzbowej 2 lutego.

Strauss w Narodowym

Muzyka, śpiew, szaleństwo operetki. Premiera Zemsty nietoperza w reżyserii Michała Zadary odbyła się 19 stycznia w Sali Bogusławskiego.

Korzystając z serwisu internetowego Teatru Narodowego akceptujesz zasady Polityki prywatności oraz wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Plik cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookie, kliknij tutaj